9 Januari

De tre första skoldagarna på höstterminen har gått. Det var ju inte direkt med glada miner man gick till skolan i onsdags.
Onsdag, klockan ringer 06.20 och skälvklart stänger jag av den omedvetet och somnar om. vaknar en halvtimma senare i panik, skälvklart ska jag stressa ihjäl mig första dagen!
Torsdag, klockan ringer 06.35, mamma ropar och frågar om jag ska sova hela dagen när det är en halvtimme kvar tills bussen går. Stressa igen..
Fredag, klockan ringer 06.35, stänger av den (medvetet). 06.37, mobilalarmet startar. Den här gången har jag lagt mobilen i andra änden av rummer så jag måste gå upp. Stänger av. Går tillbaka till sängen och somnar om och mamma får åter igen ropa att jag ska gå upp.
Mornar är inte riktigt min grej.

Började mitt nya liv på riktigt den här veckan. Gymmat, ätit frukt, gått promenader osv. Känner mig lite stolt ändå. Hoppas på att hålla det såhär. Känner mig taggad och glad, en känsla som inte visat sig på länge. "Forest Gump" är en mycket peppande film. Man blir så glad när man ser den, han är så fantastisk! Om man känner sig ledsen är det nästan omöjligt att inte känna sig lite dum efter man sett den. Forest förlorar så många och han har ett krossat hjärta i delar av filmen.
Ikväll blir det bio med Emma, Yes man med Jim Carrey. :)
Är även mycket nöjd över den nya ipoden på min otroligt uppdaterade och lyckade blogg, Tack Felicia! :)

Kommentarer
Postat av: Joniskanonis (tydligen)

haha din fredag var precis som min, med mobilalarm-reserven på andra sidan rummet. Kul att se en ny glad Frida igen också! blogg on ;)

2009-01-10 @ 20:49:17
Postat av: Frida

Joniskanonis! :D

haha,det brukar funka jue! :)

Tack tack, känns ganska bra nu också,, är nunna för tillfället :P

2009-01-10 @ 20:51:26
Postat av: jujj

Ser ljust ut för din framtid, bara fortsätta må bra



lite ljusare text på din blog hade nog inte skadat heller

2009-01-10 @ 23:25:41
Postat av: Joanna

sv: på piltshowen, den 27 januari! :)



haha stackare, hoppas du vaknar lättare till denhär veckan! kraamis

2009-01-11 @ 12:37:07
URL: http://joannas.devote.se
Postat av: Frida

Till "jujj"

är ingen bra bloggare och har inte lärt mig så mkt om hur den fungerar, jag har text överhuvudtaget så jag jobbar på det :)

2009-01-11 @ 22:08:28
Postat av: helgis

det är ju vår nu ju fridis! haha <3

2009-01-13 @ 21:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0