20 Januari

Jag måste sluta sova på lektionerna! Fy på mig!

börjar med att beskriva helgen som varit (lite sent eftersom jag inte är någon bra och speciellt aktiv bloggare).
Fredag:  Kolla lite inför resan på ticket och trodde att vi skulle batala men fick reda på att det kostade att betala,, så vi betalar via internet hemma. Åker hem och letar efter tre innebandy bollar och rusar upp till Axel för att sedan dra oss mot Hemmet och lämna grejjerna.

Jag och Axel möter upp linnea och Marcus och sätter oss på elvan mot stan för att gå på Hjulhajk. Vid polis-huset ringer Therese. Axel har snott Connys nycklar. Fyyy!
Vi sätter oss på elvan tillbaka mot lillån för att lämna nycklarna. Får vänta i en halvtimme på nästa buss tillbaka till stan.
Efter en lång resa kommer vi äntligen fram till Almbys gympasal. Mat!! Vi var väldigt hungriga efter vårt lilla äventyr.

Det är så härligt att så fårt man kliver in i en gymnastik sal full med ringar från taket, bollar, plintar och skatebords blir man 10 år igen. Vi lekte hela natten lång och jag och Linnea tog bussen hem.

Lördag: Sover länge. Möter Ewellina, Stina och John och gymmar. Sen hem och baka pizza och tjocka med chips till Twilihgt. Sen barn tp (mycket svårare än man tror)

Söndag: Tävling för suster i Västerås och träffa Dennis. Mycket trevligt.

Men som sagt, måste sluta somna på lektionerna. "Det är fan inte okej!"  eller hur Isabelle! ;)


Kommentarer
Postat av: bästa

haha det är fan inte okej lilla vän!;)<3

2009-01-22 @ 22:16:44
Postat av: emelie

vad söt bild :)

2009-02-08 @ 22:49:51
URL: http://emelieojessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0