14 Januari

Dagen börjar som vanligt väldigt stressigt och jag hinner precis med bussen. Kommer till skolan där man får reda på att man ska skrapa på en liten koppar platta i 4 timmar. Är nog en av de tråkigaste saker jag gjort, rekomenderas inte att prova hemma.
När 4 timmar har gått och det är dags för lunch händrr det. Aj! Jag trampar snett med foten i trappen. Allt började snurra och jag såg dubbelt och efter det blev allt svart. Jag måste fått en chock. Kom till matsalen och hungern var som bortblåst.
Inte någon lyckad dag precis. Jävla fot!

Hoppades på att detta år skulle bli skadefritt men icke!  det senaste halvåret har inte direkt varit på min sida.
1. Infektion i foten = kryckor 3 veckor och resterande 5 veckorna ingen dans och väldigt ont.
2. Hjärnskakning
3. Sjuk (Brukar aldrig bli sjuk annars)
4. Vaknar på nyårs afton med ögon stora som pingisbollar. Allergi reaktion. (Som inte riktigt har gått över så funderar nu på ifall det kan vara en infektion.)
5. Troligtvis vrickad fot.

12 veckor och 5 dagar kvar tills 18, den 13 april! Nedräkningen har börjat på allvar...
Då blir det körkort, krogen och en eventuell tatuering. Frihet!

Resan till Rhodos är bokad, och vi åker den 9/8. Kommer bli grymt kul, känner på mig att denna sommar kommer bli grymt bra! Får tänka på alla roliga händelser som kommer istället för att fokusera på min onda fot.


Kommentarer
Postat av: joanna

samma vecka som vi :D har ni bokat nu ? :)<3

2009-01-16 @ 16:34:47
URL: http://nannalo.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja det har vi ska bli skit kul!!! kan vi ju ses där! <3

2009-01-16 @ 16:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0